Get Adobe Flash player
Zirve Hakkında Görüşleriniz
Oy ortalaması:  (4,6)
 24.11.2012 13:25 - muharrem salman
3.sünü merakla bekliyoruz katılamayan komşularımıza da kesinlikle tavsiye ediyorum cok güzel bir etkilik oldu organize eden arkadaşları kutluyorum.
 23.06.2012 15:08 - ahmet
çok güzeldi
 12.06.2012 13:34 - YUSUF DİLER
"Güzel gören güzel düşünür güzel düşünen de hayatından zevk alır" sözü gereği bizler de o gün değerli komşularımızla gerçekleştirdiğimiz bu organizasyona katılan herkese sevgi ve saygılarımı sunarım. İnşaallah 3. tırmanışı en kısa zamanda yaparız.
 11.06.2012 09:31 - Aykut Aksoy
Bir sonraki daha kalabalık, daha keyifli olacaktır. Katılan veya katılmak isyeten herkesi tebrik eidyoruz. Umarım katılanlar mutlu olmuştur. Esenlikler dilerim.
 10.06.2012 21:39 - Fatma
Anlaşılan bu yılki tırmanış hayli kalabalık olmuş. Organizasyonda emeği geçenleri kutlluyor, nice sağlıklı ve faydalı etkinliklerin devamını diliyorum...
>>>

Oylama

Yorum  *
İsim  *
Eposta  *

27 Mayıs 2012 Geleneksel 2. Aydos Tırmanışı
Zirve hakkındaki görüşlerinizi bildirebilirsiniz, çektiğiniz fotoğrafları ekleyebilirsiniz.

İzlediğimiz Güzergah

Toplam 53 kişiydik. Zirveye gidişimiz 6.9km. Zirveden siteye varışımız 3,4km. Toplam 10.3km yürüdük.
9 Ekim 2011 Geleneksel 1 Aydos Zirve Tırmanışı
Hava yağmurluydu ama biz ordaydık. 15 kişilik ekiple yola çıktık, patikalardan geçtik, ormanın içinde ilerledik, tırmandık, not aldık, resimler çektik, ıslandık, mola verdik, atıştırdık, İstanbul'u tepeden seyrettik... 2 saatlik çok güzel bir tecrübeden sonra bir daha gitmek için sözleştik.
Bir de resimler anlatsın:)

Erguvan Sitesi olarak, Geleneksel 1. Aydos Zirve Tırmanışı'mızı başarı ve sevinç ile 9 Ekim 2011'de tamamladık. Geleneksel etkinliklerimizin ilki olan bu tırmanışımızın, sosyal yaşama güzel bir örnek olacak olan Erguvan Sitemizin tarihçesinde, beyaz bir sayfada çizdiğimiz güzel bir resim olarak kalması, nice güzellikler için biraraya gelip güzel başarılara birlikte imza atmamıza vesile olması ümidi ile sevgilerimizi sunarız...

Ahmet Metin, Asaf, Aykut, Emre, Enes, Faruk, Furkan, Hamza, Muhammed, Muhammed Emin, Mustafa, Necibe, Osman, Sami, Zülfikar...

Geleneksel

I. Aydos Zirve Tırmanışı

9 Ekim 2011 Pazar 07:30 – 11:00

ErguvanSitesi.Org

Gerekli Ekipmanlar

·                    Spor kıyafetleri

·                    Uygun ayakkabı

·                    Soğuktan koruyacak uygun kıyafet (özellikle zirvede ihtiyaç olacak)

·                    Sırt çantası ve yiyecek / içecek

·                    Fotoğraf makinası, kamera ve dürbün

·                    İlk yardım çantası (Bir kişinin hazırlaması yeterli)

Not

·         Bebek arabası için uygun değil.

·         Havanın durumuna göre yağmurluk veya şemsiye

·         Katılımda yaş sınırı yok

Siteye varış

11:00

İrtibat Bilgisi

Aykut Aksoy                            0532 4510150 / 6460161 / organizasyon@erguvansitesi.org
Ahmet Metin Varol              0555 2415506 / 6461059 / organizasyon @erguvansitesi.org

Geniş bilgi ve gezi sonrası fotoğraflar ErguvanSitesi.Org’ta